اعضای هیات علمی، یاوران علمی و دانشجویان داغدار دانشگاه بیرجند از نخستین ساعات صبح امروز پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای میزبانی از پیکر مطهر رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در میدان جانبازان بیرجند تجمع کردند. به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اعضای هیات علمی، یاوران علمی، دانشجویان، مسئولین و مدیران […]


وداع تاریخی دانشگاهیان بیرجند با رئیس جمهور شهید

اعضای هیات علمی، یاوران علمی و دانشجویان داغدار دانشگاه بیرجند از نخستین ساعات صبح امروز پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای میزبانی از پیکر مطهر رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در میدان جانبازان بیرجند تجمع کردند.


به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، اعضای هیات علمی، یاوران علمی، دانشجویان، مسئولین و مدیران دانشگاه بیرجند، امروز در آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید حضور یافتند. دانشگاهیان ناباورانه و با دیدگان اشک بار از نخستین ساعات روز در انتظار ورود پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و نماینده فقید استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری بودند.


بدرقه باشکوه در آخرین سفر استانی

مراسم تشییع باشکوه و تاریخی و بدرقه پیکر مطهر شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی با حضور پرشور دانشگاهیان و مردم ولایتمدار و شهید پرور از میدان جانبازان آغاز و تا فرهنگ سرای بیرجند ادامه یافت.


وداع آخر با سیدالشهدای خدمت/وداع تلخ با شهید جمهور

قیامتی به پا شد، همه حضور داشتند از پیر و جوان، زن و مرد و کودک و در این بین دانشگاهیان داغدار وداعی تلخ با رئیس جمهور شهید کردند.

مردم شهیدپرور و ولایتمدار خراسان جنوبی و استان‌های همجوار امروز برای آخرین بار میزبان رئیس جمهور شهید و نماینده خود در مجلس خبرگان بودند و با پیکر مطهر شهید خدمت وداعی جانسوز کردند.

پیکر مطهر شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی پس از تشییع باشکوه و تاریخی در شهر بیرجند، برای تشییع و تدفین به شهر مقدس مشهد منتقل شد.



منبع