وبدا؛ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی دوازدهم اردیبهشت روز استاد را به اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه تبریک گفت. به گزارش وبدا، متن پیام دکتر مرتضی دهقان به شرح زیر است: دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با گرامیداشت یاد و خاطر استاد علم و اخلاق شهید دکتر مرتضی مطهری، فرصتی ارزشمند است […]



وبدا؛ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی دوازدهم اردیبهشت روز استاد را به اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه تبریک گفت.


به گزارش وبدا، متن پیام دکتر مرتضی دهقان به شرح زیر است:


دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با گرامیداشت یاد و خاطر استاد علم و اخلاق شهید دکتر مرتضی مطهری، فرصتی ارزشمند است برای بزرگداشت و قدردانی از مقام اساتید و معلمان که عاشقانه و صادقانه در عرصه تعلیم و تربیت همت می گمارند.


بدون تردید اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش اهتمام می ورزند.


اساتید دانشگاه با بکارگیری همت بلند خویش، به عنوان یکی از ارکان مهم پیشرفت دانش و پژوهش در کشور  در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقش بسزایی داشته و دارند و در تاریخ پرافتخار این سرزمین با تعهدی بی نظیر در مسیر پروراندن اندیشه و ایمان آینده سازان میهن حرکت می کنند.


اینجانب ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از تمامی کوشش های بی دریغ و مجدانه اساتید محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، این مناسبت را حضور سروران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان سعادت و بهروزی یکایک اساتید را مسئلت دارم.



منبع