Login for faster access to the best deals. Click here if you don't have an account.

دوره مدیریت عملکرد کارکنان بر اساس مدل TTM

2023-12-09 12:35   رویدادهای علمی   تهران   26 نمایش

-- ﷼

  • dorh-mdyryt-aamlkrd-karknan-br-asas-mdl-ttm-big-0
شهر: تهران
قیمت: -- ﷼

مدیریت عملکرد کارکنان

از آنجایی که مدیریت عملکرد فرآیندی است که هدف آن همسویی اهداف فردی با اهداف گروهی و سازمانی است فرآیندی راهبردی و رسمی است. این بدان معنی است که تصمیمات شغلی فردی و کلیدی مانند پاداش ترفیع و اخراج همگی با این فرآیند مرتبط هستند. مدیریت عملکرد را می توان بیشتر به عنوان یک فرآیند دوره ای سیستماتیک و عینی توصیف کرد. نکته جالب توجه تفاوت بین ارزیابی عملکرد و مدیریت عملکرد است. به صورتیکه ارزیابی عملکرد بر فرد متمرکز است در حالیکه مدیریت عملکرد بر اهداف استراتژیک سازمان تمرکز دارد.

 

سرفصل های دوره آموزشی مدیریت عملکرد کارکنان:

فرآیند مدیریت عملکرد

کارگاه استخراج شاخص ها طراحی و اجرای سیستم مدیریت عملکرد (تکنیک های استخراج شاخص های قابل اندازه گیری شفاف و در راستای اهداف و فرآیندهای سازمان)

الزامات چرخه مدیریت عملکرد (برنامه ریزیپایشارزیابیبازخورد بهبود)

پیش نیازهای مدیریت عملکرد در مدل TTM

ارتباط مدیریت عملکرد با سایر زیرسیستم های منابع انسانی و چگونگی بهبود و توسعه

نحوه محاسبه پاداش ها و نحوه استفاده از معافیت های قانونی در پرداخت پاداش ها

روش‌های متفاوتی برای مدیریت عملکرد وجود دارد اما برخی از مؤلفه‌های مهم این فرایند عبارتند از:

 

تعیین اهداف:

تعیین اهداف مشخص و قابل اندازه‌گیری برای هر کارکنان و تیم‌ها. اهداف باید قابل تداوم و قابل اندازه‌گیری باشند و با اهداف عمومی سازمان همسو باشند.

 

ارزیابی عملکرد:

انجام ارزیابی و بررسی عملکرد کارکنان با استفاده از معیارهای مشخص که این معیارها می‌توانند شامل ملاحظات روزمره ارتباط واداره دیدگاه مستقیم رئیس مشارکت در پروژه‌ها و دیگر معیارهای کیفیت و کمیت باشد.

 

بازخورد و توسعه:

ارائه بازخورد سازنده و معتبر به کارکنان درباره عملکردشان. همچنین توسعه کارکنان از طریق برنامه‌های آموزشی و رشد حرفه‌ای نیز در این فرایند مهم است.

 

رفع مشکلات عملکرد:

شناسایی مشکلات موجود در عملکرد و ارائه راهکارها و تدابیر قابل اجرا برای بهبود آنها.

 

پاداش:

ارائه تشویق‌ها و پاداش‌ها برای کارکنان با عملکرد برتر و استفاده از ابزارهای مکافات برای تشویق به عملکرد بهتر.

مدیریت عملکرد به عنوان یک فرایند مداوم و پیوسته نقش مهمی در توسعه و پیشرفت سازمان‌ها و بهبود عملکرد کارکنان ایفا می‌کند.

توضیحات بیشتر

زمان شروع 2024/02/14
زمان پایان 2024/02/15
محل برگزاری تهران
شماره تماس 02126401335