ششمین همایش ملی فناوریهای نوین در علوم انسانی مدیریت و بازاریابی ایران
2023-05-31 16:13 رویدادهای علمی قزوین 43 نمایش:: معرفی همایش
با استعانت از خداوند متعال' ششمین همایش ملی فناوریهای نوین در علوم انسانی مدیریت و بازاریابی ایران توسط 'موسسه آموزش عالی بصیر قزوین و مرکز همایش ها با حمایت مؤثر ارگان ها سازمان ها و مجامع علمی و دانشگاهی برگزار خواهد شد. باتوجه به اهمیت موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه دبیرخانه اجرایی انتظار دارد این همایش با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط با زنجیره طراحی برنامه ریزی مدیریت و اجرا اعم از مسئولین متخصصین مهندسین کارشناسان و صاحب نظران می باشد برگزار گردد. تا با ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی با هدف افزایش توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در این حوزه و در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه همه جانبه و صحیح جامعه گامی استوار برداریم.
تاکنون گردهمائیهای متعددی پیرامون مسائل مختلف علوم برگزار شده است اما با توجه به اهمیت موضوع توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه و ضرورت تبادل اطلاعات صاحب نظران این حوزه تیم برگزارکننده با هدف ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارایۀ دستاوردهاي پژوهشي و علمی انديشمندان پژوهشگران و دستاندرکاران حوزه های مختلف همایش فوق را برگزار خواهد کرد.
رویکرد دبیرخانه علمی و اجرایی در برگزاری این برنامه جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور تمرکز بر مسائل و چالشهای روز طراحی محتوای علمی و کاربردی برای مسئولین می باشد .
:: محورهای همایش
علوم انسانی :
آموزش و پرورش - اخلاق و فرهنگ اسلامی - الهیات و معارف اسلامی - زبان و ادبیات فارسی - زبان شناسی - تاریخ و تمدن اسلامی - روانشناسی - علوم جغرافیایی - علوم اقتصادی - علوم سیاسی - فقه و حقوق - علوم تربیتی - مشاوره- هنر ایرانی- سایر مباحث مرتبط با علوم انسانی
مدیریت :
مدیریت دانش - مدیریت دولتی - مدیریت بازرگانی - مدیریت تحقیق و توسعه - مدیریت صنعتی - مدیریت آموزشی - مدیریت اجرایی - مدیریت استراتژیک - مدیریت تکنولوژی - مدیریت ریسک - مدیریت کشاورزی - کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا - استارت آپ و شرکت ها دانش بنیان- سایر مباحث مرتبط با علوم مدیریت
بازاریابی :
مدیریت یکپارچه ارتباطات بازاریابی (IMC)-تبلیغات دیجیتال/الکترونیکی(اینترنت موبایل شبکه های اجتماعی گیمیفیکیشن و ...)-مدیریت رسانه و تبلیغات(محیطی چاپی و ...)-بودجه بندی تبلیغات-تبلیغات و مسئولیت های اجتماعی-تبلیغات رسانه های اجتماعی (Social Media)-ارزیابی اثربخشی تبلیغات-نقش بازاریابی حسی و تجربی در تبلیغات-کاربرد علوم شناختی در تبلیغات (۰نورومارکتینگ)-تبلیغات سیاسی-تبلیغات فرهنگی و مذهبی-مدیریت کمپین های تبلیغاتی-مدیریت روابط عمومی-بازاریابی محتوا خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات-بازاریابی موبایلی-رفتارمصرف کننده روانشناسی و جامعه شناسی تبلیغات-تبلیغات بین المللی-تبلیغات در نقطه فروش (POP)-تحقیقات بازاریابی تجربی-الگوبرداری در تبلیغات-مرچندایزینگ -سایر مباحث مرتبط با بازاریابی